+49 2426 94 60 924 +44 1604 422 515 +48 12 658 66 66 sales@vtechdyno.eu
Hamownia VT-4/B2 - zamiennik MAHA

Hamownia podwoziowa VT-4/B2

Ta hamownia podwoziowa jest bezpośrednim zamiennikiem hamowni MAHA LPS2000 i MAHA LPS3000 – ale z synchronizacją osi i dużo większą przyczepnością i dokładnością.

Pasuje do otworu dla MAHA bez żadnych konwersji, ale finalnie będziesz miał w pełni zsynchronizowaną hamownię, z lepszą dokładnością i wyższą maksymalną mocą.

Twoja dmuchawa i wentylator wyciągowy mogą być używane z naszą hamownią.

Jeśli chcesz wymienić MAHA LPS 2000 lub MAHA LPS 3000 na w pełni zsynchronizowaną hamownię - to rozwiązanie jest dla Ciebie.

Dane techniczne
Typ

Hamownia podwoziowa obciążeniowa, synchronizowana [1]

Wymiary (D x S) [mm] 4500 x 3800 [2]
Maks./min. rozstaw osi [mm] 3300/2300
Maks./min. rozstaw kół [mm] 2200/900
Minimalna średnica opony [mm] 400
Obciążenie pojedynczej osi [kg] 3000
Liczba osi 2
Hamulce elektrowirowe 2x1000Nm
Vmax [km/h] 300
Tryby pomiarowe inercyjny, obciążeniowy, drogowy, stałych obrotów, cykle jazdy
Błąd pomiaru [%] 0,1
Zasilanie (bez wentylatorów chłodzących i wyciągowych) min. AC 400V / 40A
Wymagane powietrze pod ciśnieniem min. 6 bar
Wersje montażowe kanał / wolnostojąca
Akcesoria dodatkowe m. in. czujnik ciśnienia doładowania, czujnik AFR, wentylator chłodzący, wentylator wyciągowy, przewody odciągu spalin

[1] Mechaniczna synchronizacja przedniej i tylnej osi daje możliwość mierzenia najnowszych samochodów z napędem na cztery koła, wyposażonych w zaawansowany system zmiennego rozdziału momentu obrotowego pomiędzy osiami. Umożliwia również wykonanie prawidłowych pomiarów samochodów z napędem na jedną oś, wyposażonych w najnowszy system kontroli trakcji, który wymaga, by wszystkie koła w czasie jazdy (w czasie pomiaru) były w ruchu.

[2] 5800x3800mm dla wersji montowanej w kanał, przy maksymalnym rozstawie osi.

 

facebook