Hamownia VT-4

Hamownia podwoziowa VT-4

Dwuosiowa hamownia podwoziowa VT-4 została specjalnie zaprojektowana do testowania pojazdów z jedną lub dwiema napędzanymi osiami. Ta zaawansowana hamownia umożliwia precyzyjne pomiary mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym, dzięki czemu idealnie nadaje się do szerokiej gamy pojazdów. Dzięki pełnej synchronizacji 1:1 doskonale nadaje się do testowania nowoczesnych samochodów z aktywnymi centralnymi mechanizmami różnicowymi lub zaawansowanymi systemami kontroli trakcji, zapewniając dokładną i wiarygodną analizę wyników.

Model VT-4, pierwotnie przeznaczony do samochodów, można rozszerzyć o opcjonalną przystawkę do motocykli, co czyni go równie funkcjonalnym jako hamownia motocyklowa.

Hamownia jest w pełni modularna i może być skonfigurowana jako jednostka wolnostojąca lub zainstalowana w kanale, zapewniając maksymalną elastyczność w każdym środowisku testowym. Może być dodatkowo wyposażona w dwa hamulce elektrowirowe, oferujące łączny moment obrotowy 2000 Nm lub 5000 Nm.

Dane techniczne
Typ

Hamownia podwoziowa inercyjna, synchronizowana [1]

Wymiary (D x S) [mm] 4450 x 3210 [2]
Maks./min. rozstaw osi [mm] 3300/2300
Maks./min. rozstaw kół [mm] 2200/900
Minimalna średnica opony [mm] 400
Obciążenie pojedynczej osi [kg] 3000
Liczba osi 2
Hamulce elektrowirowe opcja
Vmax [km/h] 300
Tryby pomiarowe inercyjny
Błąd pomiaru [%] 0,1
Zasilanie (bez wentylatorów chłodzących i wyciągowych) min. AC 400V / 16A
Wymagane powietrze pod ciśnieniem min. 6 bar
Wersje montażowe kanał / wolnostojąca
Akcesoria dodatkowe m. in. czujnik ciśnienia doładowania, czujnik AFR, wentylator chłodzący, wentylator wyciągowy,
przewody odciągu spalin

[1] Mechaniczna synchronizacja przedniej i tylnej osi daje możliwość mierzenia najnowszych samochodów z napędem na cztery koła, wyposażonych w zaawansowany system zmiennego rozdziału momentu obrotowego pomiędzy osiami. Umożliwia również wykonanie prawidłowych pomiarów samochodów z napędem na jedną oś, wyposażonych w najnowszy system kontroli trakcji, który wymaga, by wszystkie koła w czasie jazdy (w czasie pomiaru) były w ruchu.

[2] 5750x3210 dla wersji montowanej w kanał, przy maksymalnym rozstawie osi.

Interesuje cię ta hamownia? Napisz do nas.