Hamownia podwoziowa VT-4/B4
Hamownia podwoziowa obciążeniowa, synchronizowana VT-4/B4 z czterema hamulcami elektrowirowymi to hamownia samochodowa, ale można do niej zamówić opcjonalną przystawkę do motocykli. Jest to najwyższy model hamowni 4x4 w naszej ofercie – cztery hamulce zapewniają moment hamujący do 4000 Nm. Jeżeli posiada się naszą hamownie VT-2 w dowolnej wersji, to można ją rozbudować do VT-4 i dowolnej wyższej wersji (z obciążeniem hamulcami elektrowirowymi). Są dwa rodzaje wykonania tej hamowni – wolnostojąca na powierzchni lub instalowana w podłodze (wymaga przygotowania wnęk w podłodze).
Typ | Hamownia podwoziowa obciążeniowa, synchronizowana [1] |
Wymiary (D x S) [mm] | 4500 x 3826 [2] |
Maks./min. rozstaw osi [mm] | 3300/2300 |
Maks./min. rozstaw kół [mm] | 2200/900 |
Minimalna średnica opony [mm] | 400 |
Obciążenie pojedynczej osi [kg] | 3000 |
Liczba osi | 2 |
Hamulce elektrowirowe | 2x 2500Nm |
Vmax [km/h] | 300 |
Tryby pomiarowe | inercyjny, obciążeniowy, drogowy, stałych obrotów, cykle jazdy |
Błąd pomiaru [%] | 0,1 |
Zasilanie (bez wentylatorów chłodzących i wyciągowych) | min. AC 400V / 40A |
Wymagane powietrze pod ciśnieniem | min. 6 bar |
Wersje montażowe | kanał / wolnostojąca |
Akcesoria dodatkowe | m.in. czujnik ciśnienia doładowania, czujnik AFR, wentylator chłodzący, wentylator wyciągowy, przewody odciągu spalin |
[1] Mechaniczna synchronizacja przedniej i tylnej osi daje możliwość mierzenia najnowszych samochodów z napędem na cztery koła, wyposażonych w zaawansowany system zmiennego rozdziału momentu obrotowego pomiędzy osiami. Umożliwia również wykonanie prawidłowych pomiarów samochodów z napędem na jedną oś, wyposażonych w najnowszy system kontroli trakcji, który wymaga, by wszystkie koła w czasie jazdy (w czasie pomiaru) były w ruchu.
[2] 6020 x 4066 dla wersji montowanej w kanał, przy maksymalnym rozstawie osi.