Hamownia VT-2/B1

Hamownia podwoziowa VT-2/B1

Podwoziowa hamownia obciążeniowa VT-2/B1 to hamownia samochodowa, ale można do niej zamówić opcjonalną przystawkę do motocykli, co zapewni jej funkcjonalność naszej mobilnej hamowni motocyklowej. Hamownia może być zasilana z przetwornicy, o ile pracuje w trybie inercyjnym. Opcjonalnie można zamówić wykonanie bazujące na sterowniku zasilanym przez USB, co pozwala sterować hamownią z notebooka, całkowicie bez zasilania (oczywiście bateria notebooka rozładuje się nieco szybciej) – również wtedy możliwa jest praca tylko w trybie inercyjnym (np. podczas zlotu samochodowego, dyno-day na torze wyścigowym, etc). Ten model w wersji wolnostojącej posiada własne kółka, wysuwane w przypadku konieczności jej przemieszczenia, stąd jest to zarówno hamownia do pracy na warsztacie jak i na zlotach samochodów lub targach. Z racji łatwości przemieszczania jej po płaskiej podłodze jest ona szczególnie polecana posiadaczom niewielkich warsztatów. Model ten podlega rozbudowie do dowolnego większego modelu w naszej ofercie, także 4x4.

Dane techniczne
Typ

Hamownia podwoziowa obciążeniowa

Wymiary (D x S) [mm] 1150 x 3170
Maks./min. rozstaw kół [mm] 2200/900
Minimalna średnica opony [mm] 400
Obciążenie pojedynczej osi [kg] 3000
Liczba osi 1
Hamulce elektrowirowe 1x1000Nm
Vmax [km/h] 300
Tryby pomiarowe inercyjny, obciążeniowy, drogowy, stałych obrotów, cykle jazdy
Błąd pomiaru [%] 0,1
Zasilanie (bez wentylatorów chłodzących i wyciągowych) min. AC 400V / 32A
Wymagane powietrze pod ciśnieniem min. 6 bar
Wersje montażowe kanał / wolnostojąca / mobilna
Akcesoria dodatkowe m. in. czujnik ciśnienia doładowania, czujnik AFR, wentylator chłodzący, wentylator wyciągowy, przewody odciągu spalin
facebook