Oferta

Hamownie podwoziowe – ceny i oferta

Hamownie podwoziowe z serii VT produkowane przez V-tech Dynamometers obecne są na europejskim rynku już od ponad dekady. W obecnej chwili oferta obejmuje hamownie jednoosiowe oraz hamownie podwoziowe dla samochodów z napędem 4×4, hamownie motocyklowe, dla quadów oraz hamownie dla traktorów i ciężarówek. Oferowane są zarówno w wersji inercyjnej, jak i obciążeniowej. Ceny hamowni podwoziowych są ustalane indywidualnie na podstawie specyfikacji i oczekiwań oraz wyposażenia i sposobu montażu – w sprawie oferty cenowej prosimy o kontakt z nr telefonu: +48 519 051 862.

Hamownia podwoziowa VT-1

Hamownia podwoziowa przeznaczona do pomiaru mocy i momentu obrotowego w motocyklach. Standardowo występuje w wersji mobilnej, umożliwiającej transport urządzenia. Zmienny rozstaw przedniego widelca gwarantuje dopasowanie hamowni praktycznie do każdego rozstawu kół motocykla. Możliwość przygotowania wersji umożliwiającej również pomiar quadów.


Hamownia podwoziowa VT-2

Podstawowy model w naszej ofercie. Hamownia podwoziowa, jednoosiowa, umożliwiająca pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym. Możliwość późniejszej rozbudowy do wersji obciążeniowej. Hamownia występuje w wersji mobilnej lub do zabudowy w kanale.


Hamownia podwoziowa VT-2/B1

Hamownia podwoziowa jednoosiowa, wyposażona w hamulec elektrowirowy o maksymalnym momencie hamującym 1000Nm. Umożliwia pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym oraz obciążeniowym, pomiar mocy na kołach w trybie stałych obrotów oraz testy samochodu w trybie drogowym. Możliwość późniejszej rozbudowy do wersji VT-2/B2. Hamownia występuje w wersji mobilnej lub do zabudowy w kanale.


Hamownia podwoziowa VT-2/B2

Hamownia podwoziowa jednoosiowa. Posiada te same tryby pomiarowe co model VT-2/B1, z tą różnicą, że wyposażona jest w dwa hamulce elektrowirowe o łącznym momencie hamującym 2000Nm - dzięki temu mamy możliwość pomiaru samochodów o mocy nawet 1000KM. Hamownia występuje w wersji mobilnej lub do zabudowy w kanale.


Hamownia podwoziowa VT-4

Hamownia podwoziowa, dwuosiowa, przeznaczona dla samochodów z napędem zarówno na jedną, jak i obie osie. Umożliwia pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym.

Hamownia standardowo wyposażona w mechaniczny system synchronizacji osi, umożliwiający pomiar najnowszych samochodów z aktywnym centralnym dyferencjałem lub zaawansowaną kontrolą trakcji. Możliwość późniejszej rozbudowy do wersji obciążeniowej. Hamownia występuje w wersji wolnostojącej lub do zabudowy w kanale.


Hamownia podwoziowa VT-4/B2

Hamownia podwoziowa, dwuosiowa, wyposażona w dwa hamulce elektrowirowe o maksymalnym momencie hamującym 2000Nm. Umożliwia pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym oraz obciążeniowym, pomiar mocy na kołach w trybie stałych obrotów oraz testy samochodu w trybie drogowym. Hamownia standardowo wyposażona w mechaniczny system synchronizacji osi. Możliwość późniejszej rozbudowy do wersji VT-4/B4. Hamownia występuje w wersji wolnostojącej lub do zabudowy w kanale.


Hamownia podwoziowa VT-4/B4

Najbardziej zaawansowana hamownia podwoziowa z naszej oferty, wyposażona w cztery hamulce elektrowirowe o łącznym momencie hamującym 4000Nm - dzięki temu mamy możliwość pomiaru samochodów o mocy nawet 2000KM. Hamownia standardowo wyposażona w mechaniczny system synchronizacji osi. Hamownia występuje w wersji wolnostojącej lub do zabudowy w kanale. Posiada te same tryby pomiarowe co model VT-4/B2.

Na specjalne zamówienie wykonujemy również hamownie dedykowane do praktycznie wszystkich pojazdów kołowych, hamownie dla ciężarówek, hamownie dla traktorów, maszyn rolniczych, hamownie dla quadów.

Automechanika Frankfurt 2016

Mamy przyjemność zaprosić Państwa, do odwiedzenia naszego stoiska na nadchodzących targach Automechanika, które odbędą się w dniach 13-17 września 2016.

Hala 9.1 Stanowisko A55